DTT 2023 Hellevoetsluis - Vogelverenigingen District Zuid-Holland NBvV

District
Zuid-Holland
en Stichting Districtsshow Zuid-Holland
  Rayon 1           Rayon 2            Rayon 3           Rayon 4           Verenigingen Z-H          Secretariaten
Informatie Districtstentoonstelling
DISTRICTSTENTOONSTELLING ZUID-HOLLAND 2023

De Districtsshow Zuid-Holland 2023 in Hellevoetsluis zit er weer op. Het was een geweldige week dit door een hele fijne samenwerking met v.v. De Vogelvriend Hellevoetsluis.
Onze hartelijk dank hiervoor.

Ook willen wij langs deze weg ook alle inzenders, vrijwilligers, sponsoren en keurmeesters nogmaals bedanken voor hun steun.
In het bijzonder de firma “Witte Molen” waar wij het voer voor de tentoonstellingsvogels, het individuele klassementen en voor het rad van avontuur gesponsord hebben gekregen.

Wij rekenen volgend jaar weer op u en dan zal de Districtsshow Zuid-Holland 2024 in Heerjansdam gehouden worden.
 v.v. De Nachtegaal Heerjansdam zal deze tentoonstelling dan organiseren i.v.m. haar 60-jarig bestaan.

DUS TOT VOLGEND JAAR
IN HEERJANSDAM