Privacybeleid - Vogelverenigingen District Zuid-Holland NBvV

Privacybeleid District Zuid-Holland-NBvV

District Zuid-Hollandl-NBvV neemt je privacy serieus. Lees het volgende voor meer informatie over ons privacybeleid.

District Zuid-Hoplland-NBvV hecht waarde aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Door gebruik te maken van District Zuid-Holland-NBvV, aanvaard je daarmee gebonden te zijn aan deze privacy policy, die kan worden gewijzigd of aangepast van tijd tot tijd zonder voorafgaande kennisgeving.

Traffic data (Automatisch Gegenereerde Informatie)
Traffic data worden gegenereerd wanneer je computer verbinding maakt met District Zuid-Holland-NBvV en zijn niet voldoende alleen om je te identificeren. We kunnen de volgende informatie verzamelen: de oorsprong van de verbinding, IP-adres, het type en de versie van je internet browser, de lengte van de verbinding, enz. Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor statistische doeleinden om het verkeer naar en op District Zuid-Holland-NBvV te analyseren (meest en minst bekeken pagina’s, activiteit per dag en uur, enz.). Traffic data worden altijd anoniem verwerkt.

Persoonsgegevens van bestuursleden van vogelverenigingen uit District Zuid-Holland
Je hoeft ons niet te voorzien van persoonlijk identificeerbare informatie om op de website van District Zuid-Holland-NBvV te gebruiken. Als we enige persoonlijke informatie ontvangen, verzamelen en/of verwerken gebruiken we het op een eerlijke en rechtmatige wijze.
Wij plaatsen alleen de namen, telefoonnummer en E-mailadressen van de bestuurders van de verenigingen uit District Zuid-Holland op deze website welke wij hebben ontvangen van de secretaris van de hiervoor genoemde verenigingen.

Links naar andere sites & advertenties
District Zuid-Holland-NBvV bevat links waarmee je District Zuid-Holland-NBvV verlaat en op websites van een andere partij terecht komt. District Zuid-Holland-NBvV heeft geen zeggenschap over de websites van derden waarnaar wordt gelinkt. Het kan dus zo zijn dat op het gebruik van deze websites van derden een andere privacy policy van toepassing is. Wij accepteren geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor (de werking en/of inhoud van) websites van derden. Wij raden je aan het privacybeleid en / of verklaringen van de andere websites die je bezoekt te raadplegen.
District Zuid-Holland-NBvV is zorgvuldig als het gaat om het geven van correcte en actuele informatie aan de bezoekers van de website. Wij zijn niet verantwoordelijk voor informatie, data, programma’s die u via onze site krijgt van derden. De informatie die u van derden krijgt, vertegenwoordigt niet altijd de mening van ons.

Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Informatie op District Zuid-Holland-NBvV

Wij kunnen niet garanderen dat de informatie op onze website foutloos is, volledig en/of actueel is. Daarom kunt u aan de informatie op deze website geen rechten ontlenen. Evenmin zijn wij aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden en/of gedateerde informatie. Mocht u informatie, data en/of programma’s tegen komen waarvan het copyright bij u ligt, verzoeke dit te melden aan de webmaster.

Indien u informatie tegenkomt die in uw ogen niet goed, volledig of actueel is, kunt u contact opnemen met de webmaster. Wij stellen uw commentaar en/of eventuele aanvullingen op prijs. Door uw bijdragen kunnen wij onze website verbeteren.